30.09.2014

Dzień Chłopaka :)

Z okazji Dnia Chłopaka wszystkim chłopcom i chłopakom - dużym i małym, a tym samym naszym kolegom, przyjaciołom, nauczycielom, tatusiom, braciom, wujkom.....
życzymy wiele uśmiechów, a mało złości, jak najmniej smutków, dużo radości 
Poniżej - galeria z cyklu "...przeżyjmy to jeszcze raz..."  
z 'NASZYMI' budowlankowymi CHŁOPAKAMI w roli głównej  ;-)
ps. kolejność zdjęć przypadkowa, najważniejsze jest to, że jesteście na nich WY! :)

Duża buźka od żeńskiej części społeczności szkolnej! :)))































(wróżbita Paweł)



6 komentarzy:

  1. Kogoś pominęliśmy? - piszcie i dosyłajcie zdjęcia - zamieścimy je w naszej 'męskiej galerii' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżbita? C:
    Szkoda, że w tym roku nie będę mógł powróżyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna Bońkowska26.09.2018, 12:03

    Ja dla swojego chłopaka zazwyczaj staram się sprawić jakiś prezent i to taki z którego byłby bardzo zadowolony. Ostatnio zamawiałam z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego bardzo fajne gadżety, dzięki którym jego gadżeciarska kolekcja cały czas się rozrasta. Myślę, że to był najlepszy prezent na dzień chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jeśli chodzi o takie święta to mój facet również dostaje różne prezenty ode mnie. Nawet niedawno tak bez powodu dałam mu fajny zestaw do manicure https://forhim.pl/19-zestawy-do-manicure który moim zdaniem świetnie się sprawdza jako oryginalny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że jeśli chodzi o prezenty dla mężczyzn to ja raczej bym nie miał większego problemu z wyborem tego właściwego. Nawet już także miałem okazję kupić prezent dla mojego dziadka w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i jestem przekonany, że jak najbardziej to co udało mi się wybrać to jest zdecydowanie najlepszy prezent.

    OdpowiedzUsuń